piątek, 13 października 2017

Urodziny z Basikiem II / Birthday With Basik II

Niedawno pokazywałam urodzinową kartkę z uroczym kotkiem Basikiem. Na mój dzisiejszy post dla the ScrapBerry's również przygotowałam urodzinową Basikową kartkę, z innym stempelkiem :-)
Some time ago I shared a birthday card with the cute Basik the cat. And for my today's post for the ScrapBerry's I also created a Basik birthday card, but using a different stamp :-)


Wybrałam turkusowe i kawowe papiery z kolekcji Elegantly Simple i dodałam do nich czerwone i złote akcenty. A żeby małemu Jubilatowi kartka bardziej się spodobała, pokolorowanego tuszami kotka "zamknęłam w shaker-boxie z dobranymi kolorystycznie cekinami :-)
I selected turqouise and coffee papers from the Elegantly Simple collection and added red and gold accents to the palette. And to make the card more interesting for the little birthday boy, I "closed" the ink-coloured cat inside a shaker-box with matching sequins :-)




Listę materiałów znajdziecie na blogu SB. 
Miłego dnia!
Visit the SB blog for a list of supplies.
Have a nice day!

6 komentarzy:

a.le kartka pisze...

Urocza kartka! Czerwony akcent wspanuale ożywia całość a interaktywny element w postaci shaker boxa musi spodobać się 2-latkowi:))

Chimera pisze...

Śliczna jest :) Mnie samą zauroczyła, a 2 latka miałam daaaawno temu ;)

ProjectGallias pisze...

Super! Uwielbiam shaker boxy w każdej postaci;-)

Niebiesko_Oka pisze...

Kartka pełna uroku! :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję! Ja również bardzo lubię shaker-boxy, choć są czasochłonne :)

Peninia / Gosia pisze...

Słodziaka z tym kotkiem! Super!