niedziela, 8 października 2017

So Grateful For You - My Creative Scrapbook

Ostatni już layout z materiałów październikowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook to również realizacja mapki, którą co miesiąc otrzymują członkowie klubu:
Here's the last layout I made using the contents of the October Limited Edition kit from My Creative Scrapbook - it's also my take on the sketch that member of the kit club get each month:


Podobnie jak w poprzednich pracach, wykorzystałam papiery, die-cuty, elementy foliowane, naklejki i kwiaty z kolekcji Amber Moon. Dodałam też w tle wzór z maski oraz border z wykrojnika (spoza zestawu).
Like in the previous projects, I used papers, die-cuts, foil elements, stickers and flowers from the Amber Moon collection. I also added a pattern in the background using the kit stencil, and a die cut border (not included in the kit).





I to już wszystkie layouty - a jutro zapraszam tradycyjnie na kartki z resztek :-)
And that was the last layout  - tomorrow I'll be sharing, as usuallly, some left-overs cards :-)

2 komentarze:

Chimera pisze...

Świetny jest, podoba mi się ta ciepła kolorystyka :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję, Chimero :)