czwartek, 12 października 2017

Ślubny shabby chic / A Shabby Chic Wedding

Świętowaliście Światowy Dzień Kartkowania w zeszłą sobotę? Ja oczywiście tak, a wśród kartek, które powstały, nie mogło zabraknąć tej z wykorzystaniem papierów Maja Design :-) Przedstawiłam ją w moim poście DT:
Did you celebrate the World Cardmaking Day last Saturday? I did, of course, and among the cards I made there's one using Maja Design papers :-) I shared it in my DT post:


Tym razem skupiłam się na tych "gładkich" stronach arkuszy, czasem bardziej mi się podobają niż te z wzorami ;-) A ponieważ nie czuję się mocna z mediami ;-), postarzany, bielony papier z kolekcji Vintage Summer Basics był wprost idealny dla kartki w stylu shabby chic :-)
This time I focused on the "plain" sides of papers, sometimes I even like them more than the patterned ones ;-) And as I'm not so good with media ;-) that aged, whitewashed paper from the Vintage Summer Basics collection was jusr perfect for my shabby chic card :-)


Na tym pięknym tle dodałam wzór wianuszka z maski, embossowany stempel w jego centrum i następnie otoczyłam go kwiatami. Dodałam też koronkową kokardkę, sznureczki i nieco blasku ;-)
I added the stencil wreath pattern upon that beautiful background, then placed an embossed stamped sentiment in its centre and surrounded the sentiment with flowers. I also added a lace bow, strings and some bling :-)


Wyszła całkiem miła przestrzenność:
Here's the pleasant dimension:


Spis materiałów znajdziecie na blogu MD.
Miłego dnia!
Visit the MD blog for a list of supplies. 
Have a nice day!

7 komentarzy:

Agnieszka Korman pisze...

Przepiękna!

Chimera pisze...

Jaka cudna! Oczu nie można od niej oderwać!!

Matilde pisze...

Piękna karteczka!

GosiaMachynia pisze...

Wow ale piękna !!!

Nicole Robinson pisze...

Such a beautiful card!!

anias pisze...

Wyszła bardzo bardzo miła przestrzenność, do tego delikatność i to coś że ...chce się patrzeć i patrzeć :)

icards24 pisze...

Piękna! jest w takim klimacie, że chce się na nią patrzeć cały czas :)