niedziela, 15 października 2017

Różowy roczek / Pink First B-Day Card

Temat dziecięcych urodzin kontynuując - kolejna kartka z Dnia Cardmakingu, tym razem na roczek dziewczynki:
Continuing the subject of kids' birthday - another card I made during the Cardmaking Day, this time a baby girl's first birthday:


Sięgnęłam po uroczy stempelek Nellie Snellen, pokolorowałam go Distressami i podkreśliłam detale brokatem:
I coloured the sweet Nellie Snellen stamp with Distress inks and accented the details with glitter:


Wyciętą kolorowankę umieściłam na papierze w różyczki (kto pamięta tę kolekcję? :-)) i dodałam róże przestrzenne oraz embossowany złotym pudrem stempel z wyciętą wykrojnikiem cyferką w środku:
I die cut the coloured image and mounted it upon the roses paper background (who remebers that collection? :-)) and added dimensional roses and a stamped and embossed sentiment with a die-cut digit in the centre:


Mam nadzieję, że spodoba się małej Jubilatce :-)
Miłego dnia!
I do hope the little birthday girl would like it :-)
Have a nice day!

5 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Cudownie w tym różu...pięknie jak zawsze u Ciebie:)
Pozdrawiam -Gosia

ewinka Nowa pisze...

Śliczny stempelek i delikatne różowości na kartce :-D

a.le kartka pisze...

Śliczny stempelek! Całość przeurocza!
Czyżby to papier z I Love Scrap? ;)

Oliwiaen pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję :-)
A.le kartka - tak jest :-)

GosiaMachynia pisze...

Wow piękna !!