poniedziałek, 16 października 2017

Miętowo urodzinowo / Mint Birthday

I jeszcze jedna, i jeszcze raz... tym razem urodziny z papierami Mintay, na mój dzisiejszy post dla Scrapki.pl :-)
And again and once more... this time birthday cards using Mintay papers, for my today's post for Scrapki.pl :-)


Połączyłam obie premierowe kolekcje, Together i Celebrations, bo świetnie się uzupełniają ;-) Wycięłam motywy, dodałam kwiaty, sznureczki, cekiny i pasmanterię, a detale podkreśliłam brokatem i perełkami. Gotowe :-)
I combined both debut collections, Together and Celebrations, as they go together perfectly ;-) I cut out some motives, added flowers, string, sequins and ribbons and accented the details with glitter and pearls. And done :-)

Baloniki:
Balloons:



...czy babeczki?
...or cupcakes?




Obie kartki powstały w Światowym Dniu Cardmakingu, i według organizatorek wydarzenia na FB jednak babeczki, bo to one wygrały nagrodę od sponsora, Essy-Floresy ;-)
I made both cards during the World Cardmaking Day and according to the organizers of the FB event it was the cupcakes as they won the sponsor's prize ;-)

A spis materiałów ze sklepu znajdziecie na Scrapkowym blogu :-)
Miłego dnia!
Visit the Scrapki blog for a list of supplies from the store :-)
Have a nice day!

3 komentarze:

ProjectGallias pisze...

Ta z balonikiem jest boska!

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :-)

Chimera pisze...

Przeurocze te kartki :)