poniedziałek, 2 października 2017

Blessed

Czy już widzieliście? Czy już macie? Bo w Scrapkach już są - debiutanckie kolekcje Karolowej marki Mintay! Nie mogłam oczywiście przejść obok nich obojętnie, dlatego na mój dzisiejszy post DT przygotowałam ten oto layout :-)
Have you seen them? Have you bought them? They are already available at Scrapki store - debut collections by Karola's new paper brand Mintay! Of course, I couldn't help but to make this layout for my today's DT post :-)


Ponieważ nie mogłam się zdecydować, którą kolekcję wykorzystać, połączyłam je obie :-) Na tle arkusza z kolekcji Celebrations ułożyłam kompozycję z tagów z tej oraz drugiej kolekcji, Together:
As I couldn't decide which collection to use, I combined both :-) On the background of the Celebrations sheet I arranged layers of tags from this and the other collection, Together:


Wycięłam też kilka motywów, dodałam tekturki i kwiaty, a całość podkreśliłam cekinami i złotymi epoksydowymi kropelkami:
I also cut out some motives, added a couple of chippies and flowers and accented the design with sequins and golden epoxy dots:





Spis materiałów znajdziecie na Scrapkowym blogu.
Miłego dnia!
Visit the Scrapki blog for the list of supplies.
Have a nice day!

3 komentarze:

Niebiesko_Oka pisze...

Słodziak w pięknej oprawie! :)

Chimera pisze...

Jaki cudny ten scrap, pięknie go skomponowałaś.
A w papierach jestem zakochana i też je tnę ;)

Oliwiaen pisze...

Oj tak, słodziak :-) Dziękuję!