sobota, 5 sierpnia 2017

Take Me To The Sea - My Creative Scrapbook

Sierpniowy kit Limited Ediiton od My Creative Scrapbook oparty jest na pięknej Primowej kolekcji St.Tropez, co bardzo mnie ucieszyło, bo miałam okazję użyć elementów, które w polskich sklepach się nie pojawiły :-) Dzisiaj przedstawiam pierwszy z layoutów, jaki powstał z zawartości kitu:
The August Limited Edition kit from My Creative Scrapbook is based upon the beautiful St.Tropez collection by Prima, which made me really happy as I could work with elements that weren't available in Poland :-) And so today I present the first layout I made with the kit:


Kit zawiera również maskę ze wzorem liści, który wykorzystałam, by dodać nieco tekstury do tła:
The kit contains a leafy pattern stencil which I used to add some texture to the background:


Wycięte z jednego z arkuszy karty journalingowe i tagi ułożyłam pod zdjęciem:
I matted the photo with journaling cards and tags cut out from one of the papers:


Jedna z kart journalingowych posłużyła jako tytuł - by wydobyć pastelowy napis z tła, część napisów obrysowałam markerami, a detale podkreśliłam i pokolorowałam brokatem :-)
I used one of the jounraling cards for my title - to make the subtle pastel sentiment pop out of the background, I traced around some words with markers and accented and coloured details with glitter :-)


Layout zdobią też brokatowe tekturowe naklejki, elementy foliowe, patynowane zawieszki i gaza:
I decorated the layout with glittered cardstock sticekrs, foil elements, patina charms and cheesecloth:


Zajrzyjcie jutro po kolejny  layout :-)
Don't forget to drop by tomorrow for another layout :-)

Brak komentarzy: