niedziela, 2 lipca 2017

Sweet Moments

Na mój dzisiejszy post dla Scrapków przygotowałam słodki dzidziusiowy layout :-)
For my today's post for Scrapki.pl I made this sweet baby layout :-)


W zasadzie można go nazwać resztkowym, bo wykorzystałam w nim pozostałości różnych zestawów z wcześniejszych prac, jak na przykład fragmenty papierów i dodatków papierowych Primy:
As a matter of fact it could be called a left-over project as I used the bits and pieces of various sets I used for earlier projects, such as Prima papers and ephemera:



...ostatnie kwiatki z różnych kolekcji:
...last flowers from various collections:


...i naklejki, z których utworzyłam tytuł:
...and stickers that I used for my title:


Miło jest tak połączyć rozmaitości w jedną całość, a przy okazji zrobić porządek w pudełku i miejsce na nowe materiały :-)
A dokładny spis materiałów podlinkowanych do sklepu znajdziecie na Scrapkowym blogu. 
Miłego dnia!
Oh how nice is to combine leftovers in one project and at the same time clean the box and make room for new stuff :-) Visit the Scrapki blog for the full list of linked supplies.
Have a nice day!

2 komentarze:

Dorota pisze...

Słodkie. Aż chce mi się powspominać te chwile, które szybko ulatują...

Oliwiaen pisze...

To prawda, dzieci rosną zdecydowanie za szybko!