środa, 8 czerwca 2016

Free Your Mind - Maja Design

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam layout inspirowany jednym ze starszych wyzwań CSI (no. 192) , a skłoniła mnie do tego paleta kolorystyczna, której dotąd nie używałam i pewnie, gdybym nie napotkała tego wyzwania, nigdy bym nie użyła ;-)
For my today's post for Maja Design I created a layout inspired by one of the older CSI challenges (no. 192), and that's because of the colour palette I'd never used before and if it wasn't for the challenge, I guess I'de never use ;-)


No bo przyznacie, że biel, żółty ecru, rdza i szary to nie jest oczywisty wybór kolorów ;-) Ale jednak wyszło, myślę, całkiem nieźle. Zastosowałam też kilka innych wytycznych: distressing, elementy vintage, druk gazetowy:
Well, you must admit that off-white, flax yellow, grey and maroon is not just an obvious choice of colours ;-) But I think it turned out pretty nice. I also follow some other rules: distressing, vintage elements, newsprint: 



tekst ukryty za elementem, ale nadal widoczny:
journaling hidden behind an element, but still visible:


słowo-klucz: free - u mnie jako część tytułu i inspiracja dla journalingu, oraz winorośl, liście:
Key-word: free - I used it as a part of the title and inspiration for the journaling, vine/leaves:


kwiaty, klatka, metal:
flowers, birdcage, metal:


I jeszcze miła oku przestrzenność :-)
And a quick look at this nice dimension :-)


Na blogu MD znajdziecie listę materiałów. Miłego dnia!
You will find the list of supplies on the MD blog. Have a nice day!

1 komentarz:

IWA pisze...

Wszystko miłe oku! :-)