wtorek, 21 lipca 2015

Paris, Paris

Na mój dzisiejszy post dla Craft4You przygotowałam kartkę na bazie prześlicznej kolekcji Sweet Paris, która kilka dni temu pojawiła się w sklepie i od razu mnie urzekła :-)
For my today's post for Craft4You I made a card using the beautiful Sweet Paris collection that a couple of days ago appeared in the store and immediately stole my heart :-)


Ponieważ nie mogłam się zdecydować, który z pięknych wzorów wybrać na tło, zrobiłam tło w formie patchworka ;-)
As I couldn't make up my mind as to which of the beautiful designs I should choose for the background, I employed the patchwork technique ;-)


Do tego dodałam serwetkę, różyczki i wyciętą z jednego z arkuszy wieżę Eiffel'a, i tak powstała kartka w stylu romantycznego shabby chic:
And then added a doily, mini roses and the Eiffel Tower cut out from one of the sheets to receive a romantic shabby chic card:



Oczywiście, nie obeszło się bez miłej dla oka przestrzenności :-)
Of course, I couldn't do without some nice dimension :-)


Podlinkowane materiały znajdziecie na blogu C4Y, a tymczasem - miłego dnia!
You will find linked supplies on the C4Y blog - and now, have a nice day!

5 komentarzy:

artiza pisze...

cudeńko... a napis...OBŁĘDNY

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Ah jak pięknie. ..

Agnieszka Korman pisze...

Cudowna! Chciałabym ją zobaczyć na żywo :)

GosiaMachynia pisze...

Piękna !!!

Ludkasz pisze...

Fantastyczna!!!Bardzo mi się podoba:)