środa, 24 września 2014

Smile & Be Happy

Kolejna praca rozweselająca, tym razem dla Craft4You :-)
Another creation to cheer me up, this time for Craft4You :-)


Layout powstał na bazie kolekcji Epiphany, do wrześniowej mapki Primy. I jest to chyba moja najbardziej mediowa praca! :-)) Arkusz bazowy spryskałam mgiełką, ostemplowałam, przetarłam gesso, pochlapałam farbą i potuszowałam.
The layout is based on the Epiphany collection and follows Prima's September BAP sketch. And it's my most mixed-media creation, I guess! :-)) I sprayed the background with mists, stamped, smudged some gesso over it, splashed with paint and inked.



Ozdoby ograniczają się właściwie do kwiatów i elementów wyciętych z jednego z papierów, które następnie podkolorowałam Promarkerami.
The embellies are actually limited ot flowers and images I cut out of one of the papers and coloured with Promarkers.


No i jest też kilka brokatowych kropelek, zakochałam się w nich :-)
And there are some glitter dots, I just fell in love with them :-)



Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

4 komentarze:

IWA pisze...

Od razu cieplej na sercu mi się zrobiło! Cudnie letni i lekki!

mosia pisze...

Naprawdę wesoły, świetny scrap!

artiza pisze...

optymistyczny i piękny

Ludkasz pisze...

Świetne LO:)