niedziela, 2 marca 2014

Kobiecy drobiazg / A Feminine Small Gift

Taki właśnie temat ma kolejne wyzwanie Lemonade, które mam przyjemność prowadzić :-) Dowolna w stylu i formie praca, która spodobałaby się/przydała kobiecie. Mam nadzieję, że udało mi się połączyć obie te cechy w romantycznym notesie :-)
That is the subject of our next challenge at Lemonade that I have the pleasure to run :-) The form and style is discretionary, it only has to be something a woman would like/use. I hope to have combined the two features in the following romantic notebook :-)


Do pięknych papierów z kolekcji Victorian Garden dodałam delikatną koronką i ozdobny kluczyk:
I combined the beautiful Victorian Garden papers with a delicate lace and ornate key:

...przeszycia...
...machine-sewing...


...i plakietkę. 
...and a plate.


Wewnątrz ozdobiłam różyczkami papier z motywem pisma ręcznego i dodałam kartę frontową ze stemplowaną sentencją:
I decorated the inner covers with cut-out roses and added an extra page with a stamped quotation:



Zachęcam do udziału :-)
I invite you to join in :-)

4 komentarze:

artiza pisze...

romantyczny...ach

Joy pisze...

pięknie, nie wiem jak to ująć, jest w tym faktycznie coś romantycznego, ale jednocześnie tak jakby tęskno? Z drugiej strony jedno drugiego chyba nie wyklucza, tak czy inaczej praca śliczna^^

Agnieszka Korman pisze...

Ta kolekcja papierów jest wyjątkowo romantyczna, a Twój notes zachwyca delikatnością i precyzją wykonania.

Dobra pisze...

Notes rewelacja, cudny jest.